- Wycieczki Szkolne: Odkrywanie Warszawy i Krakowa
- Dobór odpowiednich narzędzi cnc a efektywność produkcji
- Jak napisać dobry program na maturze z informatyki?
- Sieczka z traw – naturalne wsparcie diety Twojego konia
- Jak unikać najczęstszych błędów podczas przygotowań do matury? Wskazówki dla maturzystów
Wizytówki z magnesem – jak działają?
Druki akcydensowe wykorzystywane są przez prywatne osoby lub przedsiębiorców. Ułatwiają one bowiem utrzymanie kontaktu z poznanymi na przyjęciach albo biznesowych spotkaniach ludźmi . Jednym z ciekawszych rozwiązań są wizytówki z magnesem. Warto wiedzieć, na czym opiera się mechanizm ich działania.
Produkt dla pracowników
Wizytówki magnetyczne są nie tylko efektownym materiałem promocyjnym, ale również estetycznym identyfikatorem dla osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Składają się one z blaszki naklejanej na druk oraz części przytrzymującej z neodymami. Magnetyczne wizytówki są niezwykle użyteczne dla pracowników, noszących grube ubrania ochronne. Sprawdzają się one także w przypadku osób, mających częsty kontakt z klientami. Jest to prosty sposób na upewnienie odbiorcy, iż paczka została dostarczona przez pracownika firmy, pośredniczącej w dostawie ze sklepu internetowego. Magnesy stabilnie utrzymują wizytówkę na koszuli, marynarce albo kurtce. Ich kolejną zaletą jest nietoksyczność. Umiejscowienie wizytówki można z łatwością konfigurować według własnych upodobań.
Materiał promocyjny
Nośnik reklamowe,bazujące na neodymach, to oryginalny sposób dotarcia do nowego klienta. Wizytówki produkowane są z wykorzystaniem odpowiednich technologii poligraficznych. Takie produkty można powiesić na lodówce lub szafce. Dzięki magnesom wizytówka nie zagubi się w szafce, torebce itd. Za każdym razem, gdy dana osoba będzie chciała sięgnąć coś z półki, rzuci okiem na druk, zapamiętując umieszczony na nim tekst lub obraz. Wizytówki wykonywane są z uwzględnieniem projektu nadesłanego przez właściciela firmy. Profesjonalne zakłady poligraficzne zapewniają fotograficzną jakość nadruku w pełnej palecie barw CMYK. Każdy klient może wybrać odpowiadający mu kształt wizytówki. Pozwala to na stworzenie druku w pełni dostosowanego do promowanego produktu. Wizytówki mogą mieć geometryczny kształt koła, kwadratu albo prostokąta, jak również nieco bardziej wyszukaną formę serca.
Zastanawiając się nad wyborem odpowiedniego materiału promocyjnego, warto pamiętać, że najlepsza kampania to ta na długo pozostająca w pamięci odbiorcy. Nie zawsze zatem należy wykorzystywać sprawdzone, ale często sztampowe i nudne rozwiązania. Magnetyczne wizytówki z pewnością nie są przykładem uniwersalnych nośników –https://www.chroma.pl/pl/wizytowki.