Afiliacja

Jeżeli jesteśmy posiadaczami konta na Instagramie, w które zainwestowaliśmy mnóstwo czasu, pomysłowości oraz energii, a to wszystko doprowadziło nas do etapu, w którym możemy sami decydować o współpracy, to pamiętajmy, że nic tak skutecznie nie zniszczy długo budowanej reputacji, jak źle dobrany współpracownik.

 

Mocne konto inspirujące ludzi do zmiany trybu życia z siedzącego na aktywne i wypełnione sportem, to nieodpowiednie miejsce do promowania napojów gazowanych. Taka niezgodność zostanie natychmiast wychwycona i oceniona przez followersów, którzy bez skrupułów wyrażą niepochlebne zdanie na ten temat. Afiliacja to jeden z cudowniejszych pomysłów na udany marketing i dotarcie do klienta. Będąc posiadaczem mocnego konta na Instagramie, jesteśmy wyłącznie pośrednikami w sprzedaży.

 

Marketing afiliacyjny przeżywa swoją złotą erę i można śmiało powiedzieć, że jest zdecydowanym faworytem na rynku. Jednak zanim podejmiemy się takiej współpracy, warto zasięgnąć informacji i przeczytać kilka poradników (których jest w sieci na pęczki) o tym, jak zarobić na Instagramie i o tym, czym tak naprawdę jest afiliacja. Producent jest nastawiony na efekt, dlatego zazwyczaj o zarobkach można mówić wyłącznie w sytuacji, kiedy produkt zostanie zakupiony po przekierowaniu bezpośrednio z naszej strony na stronę firmy oferującej produkt. Taka umowa jest uczciwa, co nie zmienia faktu, że taka forma zarabiania jest odpowiednia wyłącznie dla kont, które posiadają bardzo dużą ilość osób zainteresowanych ich treścią oraz promowanym przez nas produktem.